Quote:
Originally posted by Pascal
Ten eerste staat de ondertoon in deze reply mij niet aan : afsluiten met "meneer"
Ten tweede staan er op De Paddock en elders op het net allemaal exclusieve foto's. Iedereen vindt ZIJN foto's namelijk wel exclusief.
Ten derde staan er op Depaddock wel meer foto's vanuit de pitlane, vanop de startgrid, van vlak naats de piste enz Uiteraard niet allemaal van op de F1 maar ga maar eens zoeken en je zal ze vinden van in Zolder, Spa Le Mans en vele anderen. Of is de F1 beter dan die andere sporttakken ???
Iedereen doet met zijn foto's uiteraard wat hij wil. Ikzelf neem zelden foto's. Als ik ze neem zijn ze zo exclusief dat ik ze voor mezelf hou. Exclusief What's in a name...
Vergeet niet dat je om één of andere reden het voorrecht hebt om in de pit of op de startgrid van de F1 te mogen lopen. (Al dan niet legaal) Dat maakt je echter niet speciaal hoor...
Gewoon met je voetjes op de grond blijven... dat is de boodschap.
Wat allemaal niet wegneemt dat het eenvoudigweg leuk is dat iemand foto's neemt en ze op Depaddock zet...
C U
|
Ten eerste zeg ik "meneer" omdat ze mij geleerd hebben bleeft te zijn, morgen is het 1 september, als je wil, dan kan je het vanaf morgen leren op school.
En mag ik u er op wijzen dat je niemand mag beschuldige van dingen waar je NIETS van af weet! Want je begingt te sugereren dat ik al dan niet legaal in de pits en paddock was!
Voor alle duidelijk aan iedereen: ik had AL de nodige passen en jasjes aan!!!
Verder moet je dit niet een voorrecht noemen, want iedereen die dergelijke passen krijgt heeft daar een goede reden heeft! En als je dan van een bepaalde piloot als waardering en dank voor gedane diensten een wederdienst krijgt, is dit niet een voorrecht maar zoals ik net zeg een wederdienst.
Ik wil u er nogmaals op wijzen dat het vals beschuldige van personen u wel eens zuur zou kunne opbreken!