Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
Ten eerste zeg ik "meneer" omdat ze mij geleerd hebben bleeft te zijn, morgen is het 1 september, als je wil, dan kan je het vanaf morgen leren op school.
En mag ik u er op wijzen dat je niemand mag beschuldige van dingen waar je NIETS van af weet! Want je begingt te sugereren dat ik al dan niet legaal in de pits en paddock was!
Voor alle duidelijk aan iedereen: ik had AL de nodige passen en jasjes aan!!!
Verder moet je dit niet een voorrecht noemen, want iedereen die dergelijke passen krijgt heeft daar een goede reden heeft! En als je dan van een bepaalde piloot als waardering en dank voor gedane diensten een wederdienst krijgt, is dit niet een voorrecht maar zoals ik net zeg een wederdienst.
Ik wil u er nogmaals op wijzen dat het vals beschuldige van personen u wel eens zuur zou kunne opbreken!
|
Ten eerste wil ik er u op wijzen dat je houding me helemaal niet aanstaat en je dringend de grondregels van de F.A.Q. dient te lezen, ten tweede beschuldigt niemand u ook maar ergens van en ten derde wil ik u er ook op wijzen dat uw taalgebruik beneden alle peil is. En nu wil ik er verder geen gezeur meer over. Je bent gewaarschuwd.