QUOTE]
Originally posted by pompierke
Ik ben maar een gewone baankommissaris sinds 1976...........[/QUOTE]
daar zijn de meningen over verdeeld
M.b.t. de quiz:
Vooral doorgaan, in welke aangepaste vorm dan ook mochten de Quiz-directeuren daartoe besluiten.
Deze quiz is net als een 24-uurs race, het ene jaar wat lastiger en moeilijker dan het andere jaar. De editie 2004 is er eentje die de boeken ingaat als een slijtageslag onder de deelnemers

Net zoals in een 24 uurs race zal niet iedereen de eindstreep halen, fact of life....geen enkele reden tot ongerustheid voor de organisatoren.
Het begin van deze 24 uurs race is vertrokken onder mooi en makkelijk weer........maar tijdens de vroege ochtenduren op de zondag kregen ik te maken met de eerste technische problemen (lees: Belgisch nationaal). Met geluk ben ik in de pits geraakt waar ik werd geholpen door een bevriend team om het probleem te tackelen. Vol goede moed weer de baan op gegaan.
De vooruitzichten voor de laatste uren in deze race is dat ik nog wel tegen een technisch probleem (strips, Belgisch nationaal en over de rest durf ik niet eens na te denken

) zal aanlopen. Geen probleem, desnoods gaan we de finish bereiken door het tempo te verlagen en ons tevreden te stellen met een lagere plaats in de uitslag. Finishen is het parool.
Nu even serieus, er wordt iets te makkelijk gepraat over het ge-Google door sommigen. Je zult over een zeer goede basiskennis moeten beschikken om via Google te anwoorden te kunnen vinden. Als je niks van autosport historie weet zul je via google de antwoorden ook niet vinden. Dan mij probleem, de vragen in de categorie Belgisch Nationaal..........helaas heb ik geen tijdschriften of boeken waarin ik iets kan terugvinden. Internationaal gaat mijn archiefje maar terug tot 1994 voor de rest zal ik moeten vertrouwen op mijne dikke kop
Net zoals bij een 24 uurs race verschijnen niet alle deelnemers met hetzelfde gelijkwaardige materiaal aan de start. Sommige beschikken hierover een oerdegelijke Viper.........ikzelf ben een knetterende Porsche 996 GT3-RS met gentlemen-coureurs aan boord die het ene jaar beter presteren als het andere. Ik weet van te voren wat me te wachten staat en accepteer dan ook bij aanvang van de start dat ik niet kan en mag rekenen op plaats 1. Elke race beleven we plezier en doen we ervaring en kennis op..........meer hoeft het voor mij niet te zijn.