View Single Post
Old 02-09-2004, 10:56
roovers-racing's Avatar
roovers-racing roovers-racing is offline
De Paddock Rookie

BMW325i (zilvergrijze)
Het was weer eens een mooie dag. Het viel mij wel op dat er redelijk gevaarlijker gereden werd als anders. Maar dit hoort erbij. De organisatie was weer af. Bedankt Erik en Andy. Het was de moment em eens te rijden in druk verkeer. Zeer leerzaam. Mijn collega voor wie het slechts de 2 de maal was deed het voortreffelijk vond ik.
Misschien toch een kleine opmerking. Het laatste uur had mijn collega toch 2 X een warm moment met steeds dezelfde deelnemer : de BMW Compact laatste model, die deelnam aan een soort sponsordag denk ik. Deze auto was klaarblijkelijk een echte raceversie met denk een ervaren racepiloot maar toch 2 voorvallen : na uitkomen eerste linkse was hij natuurlijk veel sneller dan ons met zijn slikbanden. Hij passeert ons langs rechts en voegt terug links in maar veel te vroeg, een geluk dat Wouter dit goed gezien had en op zijn rem ging anders had onze rechtervookant zeker zijn linkerachterkant geraakt met als gevolg waarschijnlijk de Compact links de vangrails in. 2 de voorval : ook weer net na eerste linkse komt de Compact na ons op de baan uit de pitstraat en wil onmiddellijk rechts binnen door, weeral had Wouter dit gezien waardoor hij nog net kon uitwijken en niet rechtachteraan geraakt werd, nadien haald hij ons in en begint dan nog allerhande gebaren te maken. Ik dacht dat de regel nog steeds was dat iemand uit de pits steeds voorrang moet geven aan iemand die reeds op de baan is. Geluk, er is niets gebeurd en weer heel wat bijgeleerd.
Volgende keer zullen we er zeker weer bijzijn.
See You
Reply With Quote