Het was voor mij eveneens weer een leuke namiddag. Bij mij waren er ook een paar bange momenten: 1) een formulewagen die langszij kwam maar volledig onder het gezichtsveld van mijn spiegels zat en die ik daardoor bijna van de weg af reed en 2) toen aan het eind van het rechte stuk na de 90 graden bocht mijn linkerachterwiel blokkeerde en ik net niet eraf ging.
Er was blijkbaar wel een probleem met de achterremmen. Ik had immers net nieuwe remblokjes gestoken en die waren aan het eind van de namiddag helemaal op, terwijl de voorste nog half goed zijn! De slijtage van de blokjes was ook niet regelmatig, ze waren eerder schuin afgesleten. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Het was wel niet zo dat de achterkant de hele tijd de indruk gaf om de voorkant voorbij te steken, dus het is niet een probleem van te veel druk achteraan. Misschien sleepten de blokjes teveel tegen de schijf?
De Yokohama A038R banden gaven extra grip in de bochten en wat extra acceleratie bij het uitkomen van de bochten. Qua bandenslijtage viel het vrij goed mee.
|