View Single Post
Old 03-09-2004, 20:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Zelf heb ik het niet gehoord maar de vorige week vrijdag is er bij ons op de lokale radio een aantal malen het bericht geweest dat er sprake zou zijn geweest van een verhoogde staat van paraatheid i.v.m. een terroristische aanslag tijdens de GP.

Een kennis van mij vertelde mij vandaag ook dat verhaal, de beste kerel was "gesnapt" tijdens zijn eerste poging om gratis binnen te komen. Tijdens zijn gesprekje met de security was hem dat duidelijk geworden. .............Bij de tweede poging is ie wel binnengekomen....en terechtgekomen op Gold 1 Heb de foto's als bewijs gezien, de truuk was wel heel simpel die hij toepaste om die kindertjes te misleiden die de kaarten moesten controleren

Het is mijzelf wel op zaterdag en zondag opgevallen de hoeveelheid politiebusjes met agenten erin. Dat kon ik me van voorgaande jaren niet herinneren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote