Quote:
De eerste lichting kinderen RACB kandidaten voor het seizoen Belgisch FRenault 1600 2005 is ook bekend.
|
Aangezien ik en Bert (Unbreakable) gisteren ook in Spa waren (omdat Bert bij de snelste 10 was van de provincie Anwerpen), kan ik bevestigen dat het er gisteren erg hard (snel dus) aan toe ging.
Morgen, maandag zal Bert zeker de foto's en een verslag online zetten van zaterdag, een dag die hij nooit meer zal vergeten!
Uiteindelijk is Bert er afgevallen bij de eerste schifting waar men 60 van de 100 scrapt, maar het was écht een strijd met 10en en 100en van een seconden. In Bert z'n reeks was de gap tussen de 1e en de 10e bijvoorbeeld minder dan 0.650 sec!
Allé, soit, ik ga hier mijn verhaal stoppen, Bert zal zijn verhaal zeker morgen online zetten en tekst en beeld...
Verder wel nog ff vermelden dat het zeer opmerkelijk is dat er nu 7 van de 10 finalisten vlamingen zijn, de kans is dus enorm grot dat er minstens één vlaming zal rijden me Goossens Motorsport in 2005 onder vlag vd RACB academy!
Wetende dat er 16 meer Walen waren dan Vlamingen van de 100 karters zaterdag, is dit toch wel een mooie stunt!
Verder is het zo dat Goossens Motorsport nog in 2005 en 2006 de RACB Formula Renault academy zal organiseren, maar voor 2007 en later is er totaaaaal geen zekerheid, maar geen nood voor de jongsten hier, er zal ongetwijfeld wel een ander team deze fakkel overnemen, en dan gaat mss Goossens Motorsport en trapje hogen aan het werk te zien zijn....