Het probleem is dat ik dat lettertype niet heb zodat ik het niet zelf kan veranderen. En er staat idd dus "the paddock" terwijl het "de paddock" moet zijn. Komt er nog bij dat we het url adres er ook graag bij hadden gezien, maar dat op zich zou geen probleem geweest zijn. Alleen, de maker van dit logo, de Jos, heeft andere dingen aan zijn hoofd dan logo's maken (waar ik alle begrip voor heb) en we wachten nu al enkele weken, om niet te zeggen maanden, en we geraken niet vooruit. Daarom dat ik de koe bij de horens gevat heb en er zelf een poging voor gedaan heb.
Wat de kalender betreft denk ik dat we 2 (of zelfs 3) dingen aan het verwarren zijn. Ik denk dat we eerst gewone T-shirts moeten laten maken met ons logo op (vooraan, niet TE opvallend) zodat we die regelmatig kunnen dragen. Later kan ik ook eens horen wie eventueel een polo zou willen met het zelfde logo op geborduurd, maar dat is nu nog toekomstmuziek.
De kalender T-shirt zou ik maar al te graag laten maken maar ik heb bijlange nog niet alle gegevens voor de kalender zelf, en als ik die heb zou ik het volgende voorstellen : voorzijde T-shirt idem de gewone, achterzijde de kalender. Ik weet dat we dikwijls onderweg zijn met rugzak en dat de kalender dan niet te zien is, maar toch denk ik dat het op die manier het tofste zou zijn. In elk geval hebben we voor de kalender nog wat meer tijd.
Ik vraag ik elk geval alvast aan de firma die de gewone T-shirts gaat maken hoeveel de polo's zouden kunnen kosten en hoeveel de kalender T-shirts kosten. In totaal spreken we dus over 3 verschillende (mogelijke) projecten. Maar laat ons eerst met onze voetjes op de grond blijven en de gewone T-shirts laten maken. En de stickers.
Enfin, dat is MIJN voorstel eh. Ik ben hier niet the big boss of zo. Maar er moet iemand de zaken behartigen natuurlijk. En ik wil dat wel doen.
Maar ik heb er geen problemen mee als iemand anders zich geroepen voelt om de deal af te sluiten. Als er maar IEMAND het doet eh :-)
|