Quote:
Originally posted by laurent
Als er zich morgen iemand met een Fiat panda in een muur boort, dan gaan ze daar ook niet mals over doen. En die rijjdt niet in de gumball :-)
|
Dat klopt wel, maar de Gumball is georganiseerd en op voorhand aangekondigd. En zal voor het grote publiek wellicht aanzien worden als autosport met alle negatieve kritiek vandien. En dat kunnen we missen als kiespijn. Zelden of nooit hoor je de Fiat Panda rijder aankondigen dat hij een heel wild zal gaan rijden op de openbare weg.
Als het die gasten enkel maar te doen is om te kick, waarom organiseren ze geen apart circuit kampioenschap? Geld met bakken blijkbaar die kerels, wel dat ze gaan racen tegen elkaar op het circuit met al hun duur spul. Of is dat niet illegaal genoeg voor dit soort out-laws?
Quote:
Originally posted by laurent
Allemaal fotos van de gumball?
of is "reckless driving" hetzelfde als de gumball?
Maw, als ik straks een voorrang negeer, mag k mij dan deelnemer van de gumball noemen?
|
Euh neen, die site heeft niets met de Gumball te maken. Wilde enkel aantonen tot wat reckless driving in staat is. En geef toe, het overgrote merendeel van de Gumball deelnemers valt onder de categorie "reckless driving". Ik wilde niet aan postwhoring doen door die extra info in een apart berichtje te zetten. Sorry voor deze verwarring.