View Single Post
Old 05-10-2004, 16:56
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Maarten
ge moogt dit allemaal zo niet overdrijven

dit is gewoon een kick, een avontuur voor mensen met geld!

in de reportages wordt nooit over autosport gesproken en slechte reclame is dit niet! Voor de autoliefhebber is het een genot om naar de start te gaan zien, dit is pure show, mega exotica's bij mekaar!

ik snap niet waarom hierover zo negatief wordt gedaan!

ps: die foto van het ongeval is van de reserverijder van de winnaar van twee jaar geleden, die reed eigenlijk zelf niet echt in de gumball maar moest voor onderdelen zorgen als de auto van die Kim ... aka Kimble problemen had!
Ga maar eens op de parking tijdens het "Goodwood Festival of Speed" kijken. Allemaal exotica's naast elkaar en in the Supercar Paddock nog een keertje. Je kan ze zelfs zoenen. Pure show, maar allemaal georganiseerd zoals het hoort.

Racen aan 200+ hoort niet op de openbare weg thuis, maar op een circuit. Dat die gasten met geld daar gaan rijden en daarom wordt er hier zo negatief over gedaan denk ik. Natuurlijk vind ik het prachtige wagens en overheerlijk om naar te kijken enz. Maar wat als er weer eens een ongeval gebeurd. Da's dan toch echt wel met voorbedachte rade, of zie ik dat verkeerd?

Quote:
Originally posted by laurent
De organisatie moedigt het "reckless driving" ook niet aan he.
Neen, ze zegt da de verkeersregels moeten gevolgd worden....
Om zichzelf in te dekken als het goed foutloopt. Toch wel hyporcriet allemaal hoor, of vergis ik mij opnieuw?
Reply With Quote