View Single Post
Old 06-10-2004, 10:37
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by Marshal
Hoe kun jij nou weten welke het meeste op F1 gaat lijken? Van de Superfund en GP Masters heb ik nog geen foto's gezien
Wat de GP Masters betreft, denk ik dat er nog enorm veel onduidelijkheden zijn... er is trouwens bij mijn weten nog niets concreets in de maak...

En het Superfund idee: Die hebben blijkbaar al één wagen half gemaakt (er stond enkele weken terug toch een foto van in de autosport... of dit nu een foto was of een CAM foto das natuurlijk nog de vraag...) Maar concreet zijn er daar dus ook nog veel onduidelijkheden.

En gisteren las ik al het volgende op italiaracing:

Quote:
La missione della Superfund
Nel paddock di Montmelò si è visto uno dei rappresentanti della Superfund che organizza la Euro 3000 Series. Si è intrattenuto a lungo, singolarmente, con i vari responsabili dei team della World Series. La missione era quella di riuscire a convincerli a trasferirsi nella Euro 3000 del 2005.
(Ik ben net zoals de meeste denk ik ver van goed in Italiaans...)

Maar ik versta hier uit dat er hoge pieten van Superfund het voorbije weekend ook in Bercelona waren en dat ze in de paddock gesprekken zullen gehad hebben over een mogelijke sponsoring van de WS by Renault in 2005.

En ALS ze dat gaan doen, dan denk ik dat er van het Supperfund verhaal wat enkele weken geleden in de autosport stond nog weinig van zal in huis komen...