@ AJ
Passeert de Gumball aan de Wheels.
Als de Gumball in belgie passeert zal het wel in de wallonie zijn. Ge zult zien dat daar de mensen dan op straat zullen staan om dit spektakel te zien.
Het zelfde als in francorchamps als ge daar uw auto start ( 's morgens of 'savonds komen ze ook buiten voor te kijken of een klapke te doen, in zolder komen ze ook kijken om DIRECT daarna de politie of andere instanties te bellen dat het te vroeg is of te laat of middag pauze of dat er teveel lawaai is.
Blijkbaar zijn hier ook een paar hypokrieten die wel van autosport houden, maar niet van speciale snelle auto's. De mensen van de Gumball zijn mensen die het kunnen betalen om een dikke auto te rijden en er ook mee TE RIJDEN.(ik zou niet graag het verschil zien in grafiek van ongelukken tussen de deelnemers van de gumball en de ongelukken van sommige gewone modale burgers of vrachtwagenchauffeurs, rekening houden met de kilometers die zij op de weg zitten dagelijks. De meeste deelnemers zijn wel mensen die veel kilometers rijden per jaar en daardoor ook meer kans hebben om in een ongeluk betrokken te zijn) Hoeveel mensen zijn er die een snelle sportwagen hebben en die er nooit eens uithalen wat er inzit. Ze zouden beter met een kleine auto rijden, maar dat past niet bij hun statussymbool.
Als die mensen van Gumball Belgie op hun route zetten is het maar voor een uur want dan zijn ze belgie al gepasseert.
@ de pessimisten van de Gumball.
Op een pakje rookwaren (sigaretten, sigaren,...) staat heel duidelijk dat roken schadelijk is met mogelijk de dood tot gevolg, hoeveel mensen negeren dit. En het ergste is dat ik ook moet meeroken terwijl ik een niet roker ben( bijgevolg brengen die rokers mij ook ongewild schade toe).
Onlangs op het nieuws gezien? Een sportvliegtuig stort neer, dus afschaffen die vliegmeetings.
Hoeveel wielrenners zijn er al gestorven tijdens de koers? dus stoppen die handel.
Het is hier precies een uitloperke van het spijtige incident van dhr. Heydens.
Mannen dit was mijn mening.
groeten megane