View Single Post
Old 08-10-2004, 07:10
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by jan
Niet mee eens, wanneer je door het bewust overtreden van (verkeers)regels andere medemensen in (levens)gevaar brengt, is dat niet meer je eigen zaak, maar die van de ganse gemeenschap.
Ik heb in mijn post al eens vermeld naar de rokers, die doden dagelijks mensen in de ganse gemeenschap. Ook onschuldigen, als ik thuis kom na een avond uit stinkt heel het huis naar deze rokers. Maar dat kan want de gemeenschap heeft dit aanvaard zekers.Nu na zoveel jaar is men gestart met de verantwoordelijkheid bij de fabrikanten te verhalen. Nog niet in belgie, ze ontvangen te veel boetes (lees accijnzen) in brussel.

Quote:
Originally posted by jan

Dus heel cru gesteld, ik mag jou vermoorden als ik daarna maar gewoon 20 jaar in de gevangenis ga zitten
Is het zo niet, de moordenaar van veekeurder Van Otten vraagt nu al om een vervroegde vrijlating.

Quote:
Originally posted by jan

Als je 't mij vraagt zitten er hier toch enkele Paddockers die er bijzonder bedenkelijke meningen op na houden.

jan, die helemaal geen moraalridder is, maar toch van mening is dat niet alle grenzen overschreden kunnen worden
Als men al deze heisa wil vermijden waarom levert men in belgie dan de wagens niet af die max. 120Km/h kunnen. En waarom reizen de bedrijven van chip-tuning als paddestoelen uit de grond.(om sneller aan 70Km/h te geraken )
slechts 1 antwoord: money money money

Als wij allen brave moraalridders waren dan kon men de politie zijn winkeltje sluiten ofwel belastingen extra gaan betalen, als men moest weten hoeveel er jaarlijks in het bakje komt van boetes, duizelingwekkende bedragen

Last edited by Megane; 08-10-2004 at 07:12.
Reply With Quote