Ik ken hier en daar enkele sites van mensen die aanwezig waren ... ik zal eens kijken wat er al op staat.
Het was soms wel serieus slalom koers maar dat stond je tenminste toe om goed binnen de limiet toch een mooie ervaring voor de passagier te geven, dit doordat ze referentie punten hebben. Ik heb gisteren avond mijn datalogger geheugen eens bekeken en stond verstomd van hoe langzaam het er eigenlijk aan toe ging. Mijn beste "taxi-rit" was bijna 10s langzamer van wat ik normaal doe op Zolder ... dit natuurlijk door zowel maar op 95% te rijden als het langzamere verkeer. Toch heb ik eerlijk gezegd ook bij geleerd. Doordat je vaak op een niet ideale lijn moest rijden/voorbijsteken doe je best wel nuttige ervaring op ...
Het moeilijke met een open wagen is dat je niet weet wat je passagier graag heeft. Ik spreek enkele handsignalen af voor ik vertrek maar toch ben ik 2x moeten binnen komen na een half rondje omdat ik dacht dat ze angst hadden. Beide malen was het zonder reden maar je weet maar nooit. Vooral de wind speelt hun parten, zelfs met een helm op ...
|