Donderdag 21/10 taxi gereden voor sponsons op een zeer lenteachtige dag!
Na een 3 tal rondjes (alleen) om de mechaniek en banden op te warmen werd er een waterlek vastgesteld, gelukkig hadden we de juiste maat darm bij en dit werd vlug opgelost.
Na een tijdje en reeds met gasten aan boord begon de motor te sputteren, wat nu weer ? dus éénmaal in de pits andere bougies gestoken, resultaat idem, benzinepomp vervangen (welke wel aan vervanging toe was want die begon rare piepende geluiden te maken...) altijd zelfde probleem.
Dan begon mijn Euro te vallen.... benzinetank was volledig gereinigt geweest en nu echt eens gecontroleert op z'n echte inhoud.... dus éénmaal het deksel eraf zagen we het probleem.... de benzine inlaat darm werd verwisseld met de benzine retour, shit... - In dit avontuur verloren we in het totaal 1 u 30 aan kostbare tijd met vol van ongeduld wachtende gasten. - aan een vlug tempo werden alle ritten afgewerkt en iedereen ruimschoots tevreden....
Eén minpunt.... wij hadden geluidscontrole aangevraagt en wat bleek? ..... wij zweven tussen de 94 en 96 db !!!!! dus éénmaal te hoog in toeren of misschakelen is bingo ! .....werk aan de winkel.
Zaterdag 23 /10 ... gans de uitlaat herwerken en d'er nog een potje bijplaatsen, dit werd vakkundig verricht door Patrick & Anthony en het resultaat is schitterend.... volgens mij zijn we nu safe.
Op vrijdag 29/10 rijden we terug taxi tijdens de Eran days, daar veronderstel ik dat we ook geluidsmeting zullen krijgen, wel zou het vervelend zijn van de track te vliegen met ongeveer 14 opkomende mensen voor een ritje Zolder te beleven... we kruisen de vingers !
Doei
Luc
GM RACING
|