Quote:
Originally posted by Lambo
Weet je wat er eigenlijk zou moeten zijn (dat dit niet realiseerbaar is, ben ik mij echt wel bewust hoor) ? Een kanaal met commentaar voor de leken en beginnende kijkers en een kanaal met commentaar aangepast aan de die-hard fans en doorgewinterde kijkers die echt wel iets meer van F1 kennen dan de doorsnee kanaal2-commentator. Wat we nu hebben is iets tussenin. Enigszins gebruik maken van de F1-termen en anderzijds toch commentaar moeten geven voor de leek. Nu krijg je bijvoorbeeld vragen van "wat is onderstuur? Wat is overstuur? Wat betekent een rood-geel gestreepte vlag?" van mensen die een beginnende interesse vertonen, maar die geen weg weten met de termen en het antwoord niet terug vinden in het commentaar. En anderzijds reacties " ja, dat had ik ook wel door. Ziet hij da nu niet? Maar dat is geen McLaren, maar een Minardi, kalf!!! " van mensen die echt wel weten waarover het gaat en die wel wat meer over techniek, historie en circuit willen weten dan de basis. Nu vallen beide groepen eigenlijk uit de boot. Maarja, zo'n dubbel kanaal zal wel altijd een utopie blijven zeker? ...
|
Lambo daar heb je misschien wel gelijk in want Peter Baert weet wel meer van F1 dan iedereen vermoed. Ik heb eens met hem gesproken naar aanleiding van de laatste Belcar race vorig jaar.