View Single Post
Old 29-10-2004, 21:05
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Finish - Luk Anné.
Geboren 12 augustus 1982 in Sint Lambrechts Woluwe (Niet dat ik Waalse roots heb ofzo)
Kleuterschooltje gevolgd in Burcht, lager en middelbaar onderwijs in het Sint Jan Berchmanscollege te Antwerpen, Jodenstraat, net als airco dus. Daar heb ik 2 jaartjes Latijn geprobeerd, maar toen ging mijn prof Wiskunde eens lekker vervelend doen en smeet men mij in de economische-moderne talen. Achteraf bekeken een fikse degradatie.
In 2000 kreeg ik daar dan mijn ASO-diplomaatje en ik besloot airco te volgen naar KdG, naïeveling die ik was !
Dat jaar liep nogal verkeerd af (maar hey, dat overkomt wel meerdere groentjes, nietwaar raceboy en airco ? ) en omdat ik aan een hogeschool mijn gading niet vond, koos ik maar voor de antwerpse universiteit (in feite een totaal onlogische keuze).
Daar doe ik al een viertal jaartjes Germaanse Nederlands-Duits, en momenteel vertoef ik elke dag in Wilrijk voor mijn licenties.

Ik hoor bij de groep 'oerpaddockers' die in die goeie oude tijd eens beslisten om een degelijk forum te maken, zonder Flukes e.d., die in het toenmalige 'de pits' (planetinternet-autosportforum) de boel danig verziekten.
Ik heb een tijdje in het bestuur van de paddock gezeten, heb de eerste F1Prono's in goede banen proberen leiden, maar toen de paddock besloot een vzw-richting in te gaan, hield ik het voor bekeken. Na een meningsverschil heb ik hier ook even mijn 'schup afgekuist', maar dzu toch, probeer dat forum maar eens te vergeten eh....Tijd om eens terug te beginnen.

Last edited by Finish; 09-02-2005 at 00:35.
Reply With Quote