View Single Post
Old 01-11-2004, 22:16
IlPrincipal's Avatar
IlPrincipal IlPrincipal is offline
De Paddock Rookie

Werner, bedankt voor de prachtige foto's. Ik denk dat alle deelnemers enthousiast zullen zijn.
Ikzelf heb een fantastisch uur op het circuit beleefd. Andy heeft me Nick meegestuurd om mijn ideale lijnen eens te keuren. Het was immers 5 of 6 jaar geleden dat ik de cursus gevolgd had. Eigenlijk het eerste jaar dat Eran begon... Ik wist dus niet goed of ik nog wel goed bezig was. Nick zei:"Rijd maar een rondje of 2 en dan zal ik wel zeggen wat je kan verbeteren." Dus ik maar mijn uiterste best gedaan om zo goed mogelijk te rijden. Verdict..."prima, ik heb niets aan te merken". "Je rijdt snel en houdt toch nog de nodige veiligheidsmarge." Alleen vlak voor de chicane een beetje meer tegen de witte lijn blijven.
Mijn concentratie vertaalde zich ook in mijn beste rondetijden ooit...van 2.07 vorige keer naar 2.03 deze keer. Nu misschien nog op zoek naar de limieten om bij de 2.00 te raken? In de bergaf naar de chicane toe zou ik nog meer moeten durven, en in de Jacky Ickx kan het ook nog sneller denk ik. Ook de linkse na het rechte stuk kan nog sneller... Maar wat als ik mijn limiet overschrijd? Ik moet met de auto naar huis rijden, en het zicht van die carrera RS tegen de muur en op de takelwagen, was echt niet mooi om zien. Tot volgend seizoen.