De meeste van ons hadden de piloten al wel eens gezien. Sommigen helemaal nog niet.
Sommige forummers kenden elkaar al. De meesten elkaar nog niet.
Sorry voor hen die ik niet heb herkend of heb gesproken.
Eén ding is zeker. Iedereen is verheugd na dit gebeuren.
Ik zag het aan de glinsteringen in hun ogen. Zowel die van de amateurs als die van de piloten.
Verrassend, wat mij betreft, was de aanwezigheid van de koersdirecteur van de Belcar. Hij deed zelfs zijn duit in het zakje : hij nam het start- en finish-signaal voor zijn rekening. Nadien was hij één van de mannen waarmee ik een mooi onderhoud had. Neen, spijtig genoeg kon hij nog niets zeggen over de projecten van de BELCAR 2002. Hij heeft ons ook duidelijk gemaakt waarom niet. Het zijn allemaal begrijpelijke redenen maar dit is een beetje te omslachtig om dit allemaal uit de doeken te doen. Laat ons het samenvatten : het zijn allemaal redenen die te maken hebben met het beleid.
Eén uitspraak van DUBOIS sprak boekdelen : "wat er hier vandaag is gebeurd heb ik in heel mijn carriere nog niet gezien. Ik had het trouwens ook niet voor mogelijk gehouden." (en geloof me ; de carriere van DUBOIS kan al tellen).
Hij stond er verstomd van dat wij niet zo zeer supporters zijn van één of andere piloot maar wel van de BELCAR in zijn geheel.
Het doet plezier dit duidelijk te kunnen maken aan de organisatie en ook dat de organisatie zoiets op prijs stelt.
Kortom : bedankt aan de organisatoren van deze meeting, alle piloten, supporters en al de ander aanwezigheden (kwestie van niemand te vergeten).
Laat ons hopen (en ik twijfel er eigenlijk niet aan) dat deze meeting een start mag zijn voor een mooie, jaarlijkse traditie.
C U
|