View Single Post
Old 23-05-2001, 22:02
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Grand Prix Legends (jaja, jullie lezen het goed geeuw ;))

Ik kom hier dus maar weer eens met m'n vaste topic aandraven.

Het eerste seizoen van de eerste liga (niet meer de enige) waar ik aan meedoe, loopt zowat ten einde. Ik sta nu tweede in het kampioenschap, na tot de vorige race aan de leiding te hebben gestaan. Maar dat boeit niet en ben gewoon blij dat ik er aan het meegedaan.

Nu wordt er aan gedacht een tweede seizoen te organiseren en ik kom hier dus gewoon vragen of er hier interesse is om mee te doen. Je moet het niet doen voor mijn schoon ogen of om me een plezier te doen, maar enkel als je het zelf wil.

Aangezien we dit seizoen enkele races hebben gehad waar het startveld uit welgeteld 3 deelnemers bestond, moet er zich deze keer meer volk van in het begin inschrijven en ook trachten met elke race mee te doen. Indien de inschrijvingen tegenvallen (minder dan 5 gegarandeerde deelnemers of zo) laten we het idee vallen en doen we gewoon mee met de andere liga's waar we in zitten.

Geef maar een seintje als je interesse hebt (dit is uiteraard nog geen engagement of zo, we willen gewoon weten of het de moeite is er nog tijd in te stoppen). Deze liga zal hoogstwaarschijnlijk ook pas vanaf september-oktober starten.