View Single Post
Old 09-11-2004, 01:15
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Wie is jullie favoriete DJ?

Hello partypeople

ik loop al ff met het gedacht rond een topic over DJ's te maken, nadat ik zo begin te bekomen van zaterdagnacht, heb ik de knoop maar ff doorgehakt.

Dus wie zijn jullie favoriete DJ's, en tot hoever gaan jullie om die aan het werk te zien?

Als ik het net over zaterdagnacht had, ging dat natuurlijk over Tiësto in Concert in de gloednieuwe Ethias Arena in Hasselt.
Ik vond het gewoon de allerbeste partynight in men leven. De show op zich was al supergoed, en Tiësto zelf was, vooral dan de laatste 4u, gewoon het allerbeste dat ik ooit op DJ gebied gehoord heb. Zo zette hij zowat al zen grote hits op een rijtje, daarna heeft hij nog veel trance-klassiekers op de draaitafels gesmeten. Zeker een nacht om nooit te vergeten dus.

Dit was nog maar de derde keer dat ik Tiësto aan het werk kon zien, maar zeker niet de laatste, kijk al uit naar zijn volgende optreden in de buurt (België of Nederland).
Voor de rest heb ik Armin van Buuren ook al 5 keer aan het werk gezien. Graag zou ik Markus Schulz eens willen zien, maar die is nog nooit in België geweest, wel komt hij af en toe eens in Nederland, dan zullen we binnenkort de grens eens oversteken denk