Quote:
Originally posted by pascual
En denk je dat het bij Kerry beter zou gaan misschien? Ook Kerry zou verder vechten voor onze vrijheid!
Vergeet niet dat wij maar een stukje tezien krijgen van de koek, en geloof mij er staan nog veel Amerikanen achter Busch. Natuurlijk onze regering staat niet achter Busch ze zien liever hun buurlanden (Frankrijk en Duitsland).
Heb je die reportage niet gezien op de VRT, ze gingen bij de ouders van een gesneuvelde soldaat, en ook die stonden nog duidelijk achter Busch, hun zoon had immers voor de vrijheid van ONS gestreden! Elke oorlog maakt spijtig genoeg veel slachtoffers en ook ik sta daar niet achter, maar als ze je komen aanvallen laat jij je dan doen?
Kijk maar naar Nederland wat ze nu voor hebben; ONZE VRIJHEID KOMT IN GEVAAR, TREK JULLIE OGEN EENS OPEN!
|
Vechten voor ONZE vrijheid? Voor zover ik weet vechten de amerikanen nog steeds uit wraak voor 11 september, tegen een natie die niks te maken had met 11 september, maar wel bovenop een massa olie zitten. En voor dat ene gezin met een gesneuvelde zoon die nog achter bush staan, zijn er zeker 10 die er niet achter staan, die hun zoon zijn kwijtgeraakt omwille van een bijna persoonlijke vete. Wat Pa Bush niet heeft verzwezenlijkt gaat zoontje nu oplossen.
Sadam is weg, en is het nu beter in Irak? Ik dacht t niet nee....
Onze vrijheid komt in gevaar, en dat komt grotendeels door de westerse bemoeienissen in het Midden Oosten. En door het feit dat het politiek incorrect is om de vinger op de wonde te leggen. We hebben problemen met buitenlanders, net als in Holland, maar niemand durft het zeggen, behalve het blok, en tja... dan ben je rascist en fascist en nazi etc.