het gaat mij niet zo zeer om betere tijden te rijden, maar vooral om de beheersing van de wagen aan te leren, ipv zelf te proberen. als het dan eens fout gaat heb je geen auto meer.(ik ben daar een goed voorbeeld van (met mijn koprol))
ook wil ik graag nog eens op gravel spelen. heb de kans gehad om op ford lommel de mooie grind banen op te zoeken, wat zorgde voor enorm veel lol. en ken in belgie niet dadelijk veel wegen waar je dat kan (tenminste zonder 2 m diepe kuilen), en als je eens een vind is het bezet met wandelaars.
volgens mij kan niemand auto rijden (ik ben geen uitzondering). volgens mij is het een compromis. want ofwel heb je teveel zelfvertrouwen en ben je de veroorzaker in een ongeval, ofwel ben je te voorzichtig en ben je een slachtoffer. hier spreek ik wel over 'het verkeer'. op circuit is dit gewoon een kwestie van de geheimen kennen van de bochtlijnen en geld (power van de auto is hier recht evenredig aan. goed voorbeeld: gl pk ra... (veel kopen, weinig engeneering). dit is wel mijn mening, je mag me gerust tegenspreken.
merci voor de uitleg over dat peugeot weekend, lijkt me heel fijn.
@jo
ik wil dat wel doen, eens rondvragen wie nog mee wil.
groeten
Yves
Last edited by rappe106; 10-11-2004 at 11:29.
|