Langs deze weg enige sluikreclame op deze threath (hopelijk verhuis ik niet naar te koop/te huur enz...), waarom langs deze weg ? omdat het toch nauw verbonden is met ons raceteam....... indien er overschot is van financien gaat dit naar ons raceteam....maar het ziet er niet naar uit wegens verschillende onverwachte bijkomende duurdere kosten dan verwacht. (Sabam, extra huren van P.A materiaal en lichtinstallatie, discobar enz.......)
Op zaterdag 20 November in zaal NOVA te ASPER organiseert ons team een ROCK & BLUES optreden met de legendarische Nederlandse band "BINTANGS", het heeft me bloed, zweet en tranen gekost om deze beste live band uit Nederland hier te kunnen boeken, ben er al 3 maand aan bezig !!!!
Het zou me enorm verheugen enige Tc'ers en Paddockers te mogen zien, zodat we er een verlengd afsluitfeestje van kunnen maken op het afgelopen raceseizoen.
Raadpleeg popup menu met muziekfragmenten van BINTANGS, zo heeft u een voorsmaakje wat u mag verwachten ! (uiteraard niet voor housers en andere electronische junk...)
www.garden-machinery.com - zie ook:
www.bintangs.nl
Bij uw boeking bieden we uitzonderlijk 2 extra drankbonnen aan.
Groeten
Luc
GM RACING
Ps: Boeken maar ! 600 man zaalcapaciteit.