Thread: Banden
View Single Post
Old 26-11-2004, 13:03
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Cat-Seven
Ik rij al jaren rond met Yokohama's ... de 021R, 032R Soft en nu de 048R Medium. Het niet straat toegestaan zijn is een fabeltje waarschijnlijk ontstaan omdat gedurende een periode bepaalde maten zonder E-keuring zaten. Die met E-keuring kan je zonder problemen op de weg gebruiken.
Dat dacht ik ook al. E-keuring is E-keuring. Toen ik naar Marc Weber belde, deed hij de hele uitleg dat die banden enkel bedoeld zijn voor verbindingsritten. En als iemand tegen een boom rijdt met die banden, zouden ze wel eens kunnen denken dat het opgesleten slicks zijn.
Quote:

Ik haal mijn Yokohama's bij George Polley in Engeland. Twee maand geleden heb ik een set A048R's gekocht in 185/60/13 formaat voor 91 Euro per stuk, BTW inbegrepen (geleverd op een adress in Surrey)
Wow, dat schilt veel in prijs Dat zijn ongeveer de banden die ik wou steken (eventueel 205/60 R13 als dat niet te breed is).

BIj die Polley hebben ze ook Falken ZE502 in 185/60 R13 en 205/60 R13. Ik heb die ook eens geprobeerd te bestellen, maar die zijn in Belgie niet te verkrijgen.

Wie stuurt die banden dan uit Engeland naar jou op?
Reply With Quote