Quote:
Originally posted by Mark
Nog niks over gehoord.........maar mag je iets concluderen uit de foto's? Ik zie alleen maar de wagens van Thierry Boutsen Racing en de "eigen" wagens van de RACB.
|
Zoals je zegt zie je idd enkel wagens van TBR en die in de Renault F1 kleuren. Maar die in Renault kleuren zijn die wel van Marc Goossens Motorsport hé

.
Er waren 4 wagens van TBR (allen in de TBR kleuren) en 4 wagens van Marc Goossens Motorsport (3 in Renault F1 kleuren en één int wit)
Maar donderdag in de namiddag werden er enkel 3 van ieder team gebruikt, wel opmerkelijk was, dat er in de laatste sessies (waar het dus ging om de finalle's en de supper finalle's) steeds bijna alleen wagens werden gebruikt van TBR.
Of dit nu toeval was of niet??
Maar ik heb daar in zolder zelf alvast ook niet maar dan ook niets gehoord wie het team zal worden in 2005 voor de Rooky's...
Waarschijnlijk zal het volgens mij wel TBR worden, ten eerste wegens de diskwalificatie van de MGM wagen in Spa en ten tweede omdat de 2 rooky's in 2005 Franstalig zijn, en dat dus bij TBR zo een optimale communicatie zal zijn...