Bij deze wil ik iedereen alvast bedanken voor al de nuttige tips en handige info.
Nu heb ik al een heel ander beeld over bepaalde dingen, die ik me dus anders had voorgesteld...
Vooral de links naar de campings en ook al de mooi gebundelde info op planetlemans.com zijn zeer waardevol voor het plannen van een eerste bezoek aan dit event.
Quote:
Originally posted by Mark
O.a. http://www.gebograndprixreizen.nl/ (Bedrijf is aangesloten bij diverse belangverenigingen en garantiefondsen, altijd handig in geval problemen ) Die bieden een tweedaagse busreis aan. In 2000 heb ik een dergelijke reis geboekt voor mijn eerste tripje naar Le Mans. Het voordeel is dat die mensen alles voor je regelen, enige wat je moet doen is instappen Voor iemand die de eerste keer gaat is dit wel een veilige optie. Op die manier doe je ervaring op en kun jezelf bepalen of je het jaar erna op eigen kracht richting Le Mans gaat.
|
Na wat zoeken op site heb ik niets gevonden over hun reizen naar Le Mans.

Doen ze het niet in 2005? of is het gewoonweg nu nog niet online op hun site?
Zijn er nog andere reis organisaties die depaddockers kennen of al ervaringen mee hebben?
tickettravel.nl doet ook reizen, maar dan wel enkel met hotel overnachting.
Een handige tabel met al de prijzen er in van tribunes tot camping tot parking.
Zijn er soms mensen hier die al de voorbije jaren naar Le Mans zijn geweest met de Fan Club van Marc Goosens?? Wat zijn de ervaringen er mee?? Wat is ongeveer de prijs bij hun voor de drie daagse busreis (de voorbije jaren geweest)?