Nu de eerste vraag met het ingangs ticket van 59€ kan men daar mee in de paddock?
Nee, althans op vrijdag mag je met de kaart de gehele dag in de pits vertoefen.
En de prijs voor op de campings is 36 € voor een motorhome is dat voor gans de week of is da per nacht?
Die prijs klopt denk ik niet. 36 euro is de normale prijs voor de parking+camp naast de auto. Op de parking mag je wel gewoon de camper neerzetten maar de voorzieningen zijn beperkt.
Dan zijn er daar tickets "Welcome" voor 20 € waar kan men daarmee binnen?
In de ACO welcome ruimte. O.a. het restaurant aan het einde van de pitlane. Denk wel dat het dak tegenwoordig niet meer open is voor het publiek (weet ik niet zeker). Naar mijn idee geen zijn om dit ticket te kopen.
En er zijn ook tickets "Plateaux" voor 15 € wat is dit?
Dat vroeg ik mij ook al af. Volgens mij gaat dit om de gallerijen van de tibunens boven de pits en/of toegang tot het paddock voor toeleveranciers en VIPS. Op de gallerijen tussen de werkelijke zitplaatsen valt niet veel te zien. Ook niet kopen dus.
En nu de laatste 2 vragen aangezien er ni veel tribunes meer over zijn welke best nemen ( boven de stands???)
Geen, zonde van je geld. Er zijn zoveel mooie plaatsen waar je alles goed kunt zien. Vergelijk het niet met F1. Er komen veel mensen maar er is ook ruimte zat. Alle foto's van Le Mans op mijn site zijn achter het hek en zonder gebruik van tribune genomen (behalve die in de pits tijdens de qualificatie wanneer alle tribunes open zijn voor iedereen (2004):
http://www.planetlemans.com/index.ph...view_album.php (als ik ze weer bekijk kan ik niet wachten tot juni -- zucht).
en op welke kamping reserveren , Bleu , Rouge, Aerodrome of Antares?) of ter plaatse dit doen. Voila. CU in Le Mans dus
Ga ermaar vanuit dat de campings alle vol zitten (en de eerste reservering voor 2006 alweer gemaakt zijn...). De namen die je opnoemt zijn ook parkings en geen campings.
Auto op parking Rouge of Blue neerzetten en je tent ernaast of kijken op Arnage of iemand zijn kaarten kwijt wil zijn je beste opties. Wij doen het al jaren zonder camping! Reserveren voor een parking is niet nodig (of kom je pas op zaterdag?)
Grt,
Sander.