Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
[B]Watkins lijkt wel de dubbelganger te zijn van een zekere Paul Edwards (remeber 2003). Hij had ook een Amerikaans paspoort, ook een groot sponsor budget, de centen kwamen ook van een drank gigant, had ook amper ervaring, ...
Ik ben benieuwd wat deze Amerikaan als (test)resultaat gaat achterlaten bij het team uit Keerbergen.
Ahja, Watkins drink dus geen Red Bull zoals z'n landgenoot Edwards. Wantkins Drinkt "X Drink", een drankje van Engelse makelijk met een minimum aan caloriën, meer info op www.drinkx.com.
Als je dan ff kijkt bij news, zie je direct vanwaar z'n centen komen, blijkbaar heeft X Drink in 2004 Bruni ook gesponsord bij Minardi.
|
M'n woorden waren gisteren nog niet koud of er is al onheil rond Payton Tapp Watkins!
Zoals te lezen valt
in dit bericht op autosport.be heeft deze mafioze Amerikaan het Keerbergse KTR mooi in de val gelokt! Eerst wilen testen, dan zitje komen schuimen, voorang eisen aan anderen potentiele piloten, ... en dan z'n wantoestanden
Ik heb er maar één woord voor: ONAANVAARDBAAR!
Dat zoiets nog gebeurd anno 2005...

De black list waarvoor Mollekens ijverd is nog niet z'n slecht idee denk ik.
Wat Jaap betreft, hou alvast
z'n website in het oog. Eind volgende week zou er wel eens groot nieuws te vinden zijn...