Thread: Crash Sprinters
View Single Post
Old 21-03-2005, 17:02
reivax reivax is offline
De Paddock Rookie

Crash Sprinters

graag had ik foto's van het ongeval , en zo veel mogelijk commentaar van piloten en toeschouwers .
het is nu de 3x dat pascal kevers een andere piloot van de baan knalt , zie vorig jaar het ongeval met de spider van c.d'hooge vlak na de start eerste linkse
volgens mij weet deze kerel echt niet goed waar hij mee bezig is,telkens met koude banden gaat hij rond en-of van de baan .deze keer zie ik hem in de tweede bocht na de start in de slip gaan in het midden van de baan en tijdens zijn slip zie ik duidlijk dat hij NIET tegenstuurt de auto slipt gewoon verder naar de binnenkant van de baan en op het moment dat hij bijna180° rond staat laat hij alles LOS , waardoor zijn wagen achterwaarts het circuit overrolt (het is daar 15m breed)en achterwaarts op mijn wagen knalt. ik had de honda integra naast mij en enkele wagens achter mij zodoende kon ik hem niet meer ontwijken .einde vehaal . het chassis staat 3cm krom en 4cm omhoog !!! ik had me al ingeschreven voor het volgende weekend m.a.w. er komen nu 5 avonden en nachten om de auto weer wedstrijdklaar te krijgen. merci meneer kevers.!!!!u heeft(vader kevers) het budget om de schade's snel te verhelpen maar bij het gros van de sprinters is dit zeker niet het geval.maar wat veel belangerijker is ,u speelt onverantwoord met de veiligheid van de andere piloten.
ik hoop dat ik met de reacties die ik ontvang ,de koersverantwoordelijken te kunnen overtuigen om pascal kevers eens op zijn onverantwoord rijgedrag te wijzen.
mvg xavier
Reply With Quote