Quote:
Originally posted by Swa
Ik geef u voor een groot stuk gelijk. We hebben er 's avonds nog over nagepraat (ook met vader Kevers) en we waren het er unaniem over eens dat Pascal (véél) meer moet gaan trainen.
MAAR wat ik kan uitmaken uit de commentaar van een andere piloot die erachter hingen, is dat hij eerst naar rechts uitbrak en dan naar links schoot. Dan heeft hij volgens mij WEL tegengestuurt.
|
sorry ik zal gisteren avond wat moe geweest zijn maar; heb me hier duidelijk vergist... Pascal ging eerst naar links en dan naar rechts. Maar ik had wel tijd om van richting te veranderen, wou eerst binnen door en ben uiteindelijk gemakkelijk langs buiten voor bij geweest. Denk dat de blauwe bmw niet naar buiten kon omdat de integra de buiten zijde van de bocht had.
Maar één ding weet ik voor 300% zeker Pascal Kevers is door niemand aangetikt; zeker niet door mij en heel zeker reed ik als eerste er achter!!!
Als je het mij vraagt ging hij gewoon met koude banden de bocht veel te snel in, en is dan van zijn gas afgegaan, met als gevolg...
Maar ja wie ben ik... Ben zelf ook twee maal rond geweest...