beste swa
sorry ,maar ik ben het niet eens met u
1- volgens jullie moet hij meer gaan trainen ,wil dit zeggen dat hij op vandaag nog te weinig kan ,gaat hij dan iets bijleren over roekeloos rijden met koude banden
2-in een rechtse bocht naar rechts slippen , nog nooit van gehoord , is dit een nieuwe theorie over de middelpunt vliegende kracht ??
3- ik denk niet dat wij hier op de site allemaal in het frans moeten beginnen om meneer kevers de kans te geven te kunnen antwoorden , is dit de omgekeerde wereld ???
ps , begrijpt hij dan ook niets van wat er op de pilotenbriefing gezegd word ,daar word iedere keer gevraagd aan alle rijders om voorzichtig en verstandig te zijn op het circuit .
sprinterscup-vas -zolder dit is toch allemaal vlaams
ps. en weet je wat mischien nog erger is , na afloop heb ik geen enkele kevers gezien om zich te verontschuldigen , zelfs een kleine SORRY vonden ze blijkbaar niet nodig.mischien denken ze dat de houding op en naast het circuit dezelfde moet zijn
na de wedstrijd heb ik nog met een tiental piloten gepraat en allemaal hebben kritiek op het rijgedrag van pascal kevers !!!!!!!
|