View Single Post
Old 04-04-2005, 21:31
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik zie er de waarde niet echt van in en dus heb ik er maar eentje, maar dan wel eentje dat kan tellen: Mika Hakkinen tekende een print die nu in de living hangt.

Het was een geframede en gelimiteerde print (nr 21/250) - getekend door Robert Tomlin - waar ik de print uit het frame haalde, mee naar Silverstone heb genomen en daar tijdens een doordeweekse testsessie heb laten signeren. Gesigneerd in potlood en de print onmiddellijk weer "gesealed". Zo blijft de handtekening zeker lang goed en kan ze altijd in de living blijven hangen, waar licht toch wel de nodige aanslagen pleegt op dit soort dingen. Enfin, om maar te zeggen, dat ik enkel iets laat tekenen als ik, 1 de piloot in kwestie uitermate bewonder en 2, dan nog op een voorwerp dat ook voor mij speciaal is.

Onlangs liet ik door Freddy Loix ook nog enkele zelfgemaakte modellen signeren. De modellen waren wel voor mijn schoonbroer gebouwd, dus ze staan nu bij hem in de living. Wellicht dat ik mijn eigen Loix modellen ook nog wel eens een keertje zal laten signeren door hem - al moet ik ervoor naar Frankrijk.

Ah ja, 'k zou het nog vergeten, heb Freddy ook mijn eigen gemaakte Huudo.com 2005 kalender laten signeren door hem (op de foto van Hyundai). 'k heb er dus 2!

Last edited by Guido; 04-04-2005 at 21:34.
Reply With Quote