View Single Post
Old 06-04-2005, 13:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by jan
Momenteel zoek ik naar een passend plekje voor de litho van Carlos Ghijs, gewonnen met de DePaddock on-line quiz 2004

Hmmmm, je kan de foto van je vrouw misschien van de muur halen?

Dat V12-tafeltje is toch wel je van het. Ga na de verhuizing toch eens kijken of ik dat kan realiseren. Heb in vroeger dagen weleens een slick gebruikt als salontafeltje, glazen plaat erover heen en klaar.........

Wat betreft schilderijen, heb ooit eens een 3-d schilderij gezien waarbij men een stukje "slick" uit het schilderij liet komen. Zou zoiets wel willen maar dan met een voorvleugel van een F3-wagen ofzo.

In het verleden heb ik weleens in garage-bedrijven van die "reliëf-auto's" aan de muur zien hangen. Schaal 1:1, 1:2 of iets kleiner........iemand idee waar zoiets te krijgen zou zijn? Liefst natuurlijk van een model dat ooit races heeft gereden..........foto's zoeken en op weg naar een stickertjes-man.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote