View Single Post
Old 11-04-2005, 21:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Viper Power
Ik had het enkel over het feit van de conclusies die getrokken werden uit news-sites
Dus als ik het goed begrijp mag ik geen conclusies trekken uit berichten die over GLPK verschijnen? Als lezer mag ik toch nog altijd zelf bepalen welke mening ik vorm na het lezen van een tekst. Of die conclusie nu wel of niet juist is doet niet eens terzake............

Wellicht dat de press-releases van jullie dusdanig geschreven moeten worden dat er simpelweg geen conclusies te trekken zijn? Het is maar een gedachte Op dit moment zijn die stukjes tekst altijd op meerdere manieren te begrijpen.

Quote:
Originally Posted by Viper Power
Nooit nie gedacht eraan da ze da gewoon met de viper gaan rijden? Het is en blijft een voorbereiding! Bert heeft vorig jaar ook voorbereid met zijn privé porsche. Logisch of nie?
Eerlijk? Voor mij totaal niet logisch. De 24 uur rijden ze met een C5-R ...........wat kun je dan voorbereiden met een Viper Als je me die ontbrekende kennis wilt leren? Graag
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote