View Single Post
Old 25-04-2005, 22:01
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Och ja... het is intussen al wat bezonken...

We waren nochthans goed gestart. De trainingen waren ook prima verlopen en we zijn "eindelijk" verlost van onze dB troubles... (hopelijk voor lang).
De race werd door pa rustig aangevat, en na 2 uur kon hij de Marcos aan mij doorgeven op een 3e positie.

Na een supersnelle pitstop kwam ik het circuit op met anderhalve minuut voorsprong op de vierde (Vetters-Jeuris). Er werd beslist om niet te jagen op de 2e plaats, vermits deze een minuut voorsprong hadden en snellere tijden draaiden. Consolideren was dus de boodschap.

Na drie uren race zat ik nog altijd in derde stelling, met nog steeds anderhalve minuut voorsprong... ik zag mezelf al opt podium kruipen
Dit had ik natuurlijk beter niet 'gedacht' want met nog 50 minuten wedstrijd te gaan kreeg ik problemen met de benzinetoevoer. Het zou kunnen dat enkele marshalls mij hoorden vloeken tot langs het circuit wat een teleurstelling. Door problemen met de intercom kon ik niet melden wat het probleem was, en heb ik zo goed mogelijk de race verdergezet, omdat ik wist dat de pits opzoeken sowieso een pak tijdverlies betekent.
Uiteindelijk moest ik toch noodgedwongen de pits opzoeken omdat ik stilviel, en zijn we toch nog als 9e over de streep geraakt...
We kijken met gemengde gevoelens terug op deze race... natuurlijk omwille van de brute pech (maarja this is racing), maar langs de andere kant hebben we getoond dat we ons mannetje wel degelijk kunnen staan.
Volgende race ga ik met twee messen tussen mijn tandjes starten, wees daar maar zeker van...!

Een uitgebreid verslag van deze race en enkele foto's zijn te vinden op onze website... alsook de uitslagen en de stand in het kampioenschap na race 2!