View Single Post
Old 29-04-2005, 15:50
Snellen Eddy Snellen Eddy is offline
De Paddock Rookie

Kijk beste Huudo:

Voor mij is ook alles nieuw en ik kan enkel maar lezen wat ik zie. Veel zaken moet ik van de eerste thread beginnen lezen om mee te zijn in het verhaal en ik betreur sommigen hun afscheid als vind ik deze van Mistery overbodig, ken ik de ware oorzaak niet van Driesco zijn afscheid en nog veel minder de troubles met Rubinio. Wat ik wel zie is dat hun namen er nog staan, en dat je hen vorige week nog kon mailen, wat ik ook gedaan heb. Toch vroegen deze mensen expliciet om hun schrapping, niet meer, niet minder.

Als we dat dan concluderen dan komt er ineens een bak kritiek. Je zou voor minder schrik krijgen om hier iets te posten. En ja Huudo, ik ben misschien wel een Newbie maar geen kind meer met mijn 41 zomers.

Je gaat toch niet vergaderen als iemand zelf vraagt om een schrapping, dan doe je dat toch gewoon. Als ik jullie was zou ik mijn tijd steken in het feit uit te zoeken waarom bepaalde mensen van dit forum willen verwijdert worden. Misschien komen jullie daar tot bepaalde vaststellingen. Als Newbie krijg ik het gevoel dat jullie werken met 2 maten en 2 gewichten. Sommigen kunnen en mogen alles, anderen moeten zwijgen.

Als kritiek (zowel positief als negatief) op jullie aanpak niet mag vraag ik mij af waarom jullie jezelf een forum noemen.