View Single Post
Old 29-04-2005, 16:06
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Snellen Eddy
Kijk beste Huudo:

Voor mij is ook alles nieuw en ik kan enkel maar lezen wat ik zie. Veel zaken moet ik van de eerste thread beginnen lezen om mee te zijn in het verhaal en ik betreur sommigen hun afscheid als vind ik deze van Mistery overbodig, ken ik de ware oorzaak niet van Driesco zijn afscheid en nog veel minder de troubles met Rubinio. Wat ik wel zie is dat hun namen er nog staan, en dat je hen vorige week nog kon mailen, wat ik ook gedaan heb. Toch vroegen deze mensen expliciet om hun schrapping, niet meer, niet minder.
Zoals reeds eerder gezegd: Ge moogt hengelen zoveel ge wilt, we gaan wat er misgegaan is, hier niet posten. Echt niet.

Quote:
Als we dat dan concluderen dan komt er ineens een bak kritiek. Je zou voor minder schrik krijgen om hier iets te posten. En ja Huudo, ik ben misschien wel een Newbie maar geen kind meer met mijn 41 zomers.
Ola, ik heb nergens geïnsinueerd dat ge een kind zijt he. Met newbie bedoel ik dat een afwachtende houding misschien iets meer aangewezen is van uw kant uit tot ge weet hoe het hier reilt en zeilt vooraleer met schoolmeester vingertjes à la te komen wijzen.

Quote:
Je gaat toch niet vergaderen als iemand zelf vraagt om een schrapping, dan doe je dat toch gewoon. Als ik jullie was zou ik mijn tijd steken in het feit uit te zoeken waarom bepaalde mensen van dit forum willen verwijdert worden. Misschien komen jullie daar tot bepaalde vaststellingen. Als Newbie krijg ik het gevoel dat jullie werken met 2 maten en 2 gewichten. Sommigen kunnen en mogen alles, anderen moeten zwijgen.
Als we vergaderen dan gaat over wat we kunnen doen voor de leden hier en wat we zoal kunnen organiseren om diegene die hier 15 euro betalen toch maar waar voor hun geld te geven. Schrappen uit een bestand is heel eenvoudig. Wat de inhoud van een forum betreft daarentegen, dat staat in geen enkele wettekst geschreven. Omdat het forum een electronische praatvloer is, zien we niet in waarom we, wat ooit gezegd geweest is (eigenhandig getikt), zouden moeten wissen. En nog eens, alle persoongegevens die we bijhouden over iedere forumgebruiker, zijn in de respectievelijke gevallen gewist. Of volstaat dit misschien niet??

Quote:
Als kritiek (zowel positief als negatief) op jullie aanpak niet mag vraag ik mij af waarom jullie jezelf een forum noemen.
We noemen onszelf een forum omdat gelijkgestemde zielen hier hun ding kunnen komen posten, ervaringen kunnen delen enz. Gegroeid uit een klein clubje enthoesiastelingen. Echter, dat wil niet zeggen dat we iedere kritiek moeten aanvaarden en ons daarnaar moeten schikken.
Reply With Quote