Quote:
Originally Posted by Racingworld.be
Danielsson liet uitschijnen dat hij allerminst tevreden is van het geleverde werk van de baancommissarissen. Voor de start van de meeting had hij al twijfels over de veiligheid van het circuit...
|
Quote:
Originally Posted by strepper
wat is er gebeurd?
als ik dat hier de laatste twee dagen lees mag het circuit Zolder volgend jaar de Renaults al vergeten. Ook voor andere snelle races zullen ze moeten oppassen.
|
Ik wil hierover toch even mijn duit in het zakje doen. Het klopt dat er dit weekend opvallend veel zware ongelukken geweest zijn. Volgens mij lagen de meeste problemen echter allerminst aan de circuitlayout, en bij de Marshals heb ik dit weekend ook geen enkele tekortkoming gezien. Bij de piloten van de respectieve bezoekende Renaultseries daarentegen... Ik denk dat Mark het gisteren al het best samenvatte:
Quote:
Originally Posted by Mark
En het gezeur is weer begonnen:
Pfffff, die gasten kijken wat teveel naar de F1. Wat circuit te klein? Zowat elk circuit is tussen de 4 en de 5 kilometer. De andere circuits op de kalender zijn net zo lang............zeer benieuwd wat ze dan gaan doen op Monaco en Bilbao  Lijkt wel of de jonge garde coureurs op dit moment meer ballerina-trekjes vertonen dan "race-mentaliteit" van de echte bikkels uit vroeger dagen.
Maar ja, als die heren op volle racesnelheid blijven doorknallen bij geel en zelfs rood moeten we niet verwonderd zijn dat er brokken vallen. Zal maar niet spreken over de Spaanse inbreng van RPM en de aanwezigheid van Delettre dit weekend 
|