Quote:
Originally Posted by krikke
ps: zalig hoe die V10 het circuit rond galmde... 
|
Staat nu als ringtone in mijn mobiel

Collega's gaan mij morgen verwensen
Obejectief gezien, een massa single-seaters en wat mooie displays op het circuit............concept van de Renault days is simpelweg goed te noemen. Iemand als iets gehoord van toeschouwers-aantallen? Miljaar wat was het druk..........moeten een stuk drukker zijn geweest dan vorig jaar.
Waarom zie ik ze liever niet meer op Zolder met de huidige organisatie? Hoe dan ook zal de schuld van alle incidenten op het bordje van Circuit Zoler gelegd worden. Volledig onterecht overigens, beide zware incidenten waren "race-incidenten". Er schijnen door een Spaanse TV-commentator nogal wat negatieve Circuit Zolder opmerkingen te zijn gemaakt. Volgens mij heeft die kerel de kalender van de World Series nog niet bekeken

Blibao, Monaco en Le Mans Bugatti circuit.............tja wat moet je dan nog zeggen? Zal eens in de komende dagen eens een vergelijking maken tussen de circuits die op de kalender staan van de World Series.
Porbeer maar eens negatieve commentaren, uitgesproken door een of ander media-kanaal, recht te spreken..........ook al zijn deze commentaren onterecht