Quote:
Originally Posted by raceboy
Het enige wat zolder doet met die gratis kaarten is hun goede en trouwe klanten afschrikken.
|
Nou Zolder deelt niks uit

Renault huurt de tent voledig af........wat ze dan doen met hun inkom of andere zaken is hun feestje. Elk weekend van Renault is gratis. Dat is nu eenmaal het marketing-concept van deze weekends. Wij, de paddockers, zijn dan ook te kritisch voor dit soort evenementen. Ikzelf vond het dus een regelrecht bagger-weekend qua autosport. SC, Rood, Full Course Yellow........blauwe blazers die (wederom)gigantisch door het ijs zakken en meer van dat soort zaken.
Kom ik vandaag op mijn werk.........hoor ik van diverse collega's dat ze een superdag hebben gehad op Zolder. Bij die is autosport niet meer dan F1......die komen volgend jaar gewoon terug in Spa of Zolder. Files, drukte in de paddock.......ze ervaarden dat niet als probleem

Dus het ligt er maar aan met welke bril je naar een evenement kijkt.
Tja, dan die blauwe blazers.........er was zelfs een eentje die tegen de media (de echte wel te verstaan, geen internet-cowboys) op nogal dreigende wijze tekeer ging tijdens de afhandeling van het ongeluk bij de REA op zondag. Volgens mij heeft die kerel vaker problemen op post 15