Quote:
Originally Posted by Jochie
Dat kunt ge wel zeggen ... ongelofeloos.
Hij twijfelde er zelf aan of hij die snelheid wel nog aan ging kunnen/durven, blijkbaar wel.
Echt straf en niet te begrijpen hoe hij zo snel aan alles kon wennen.
Jochie
|
In dit kader is de prestatie van Van der Goorbergh nog straffer te noemen. Hij reed zijn laatste supersportwedstrijd op een Ducati 749 op zondag 24 april. Zware financiële problemen liggen aan de basis van de terugtrekking van Selmat uit de WSS. VdG dus ook op straat om dan enkele dagen later een telefoontje te krijgen van Montiron. Vliegtuig op naar Shanghai, het nummer 16 op de Konica RCV en voor de eerste maal rijden met een MotoGP ( zijn laatste optreden in de hoogste klasse was in de MotoGP 2002 maar wel met een 500 cc ). Resultaat een 6e plaats....
Jacque had reeds vier testdagen achter de rug met de Kawasaki. Desalniettemin een fantastische race. Hoffman zal niet al te gerust zijn en als Jacque in zijn thuiswedstrijd ook een glansprestatie weet neer te zetten, zal onze Duitse vriend behoorlijk ongerust mogen worden. Voor raad kan hij misschien terecht bij James Haydon.
Die laatste miste de twee eerste wedstrijden van het BSB wegens blessure. Gregorio Lavilla ( nb. officiële testerijder van Suzuki

) verving hem op de Airwaves GSE Ducati 999 F04. De Spanjaard bleek de enige die de oppermachtige HM Plant Fireblades van Rutter en Kiyonari kon volgen en verslaan. Dat ( en uiteraard ook het feit dat hij nog steeds kanss maakt op de titel ) deed GSE beslissen om Haydon te ontslaan ( zonder een meter gereden te hebben ) en Lavilla te houden...