View Single Post
Old 07-05-2005, 18:53
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Hey, bedankt allemaal voor bemoedigende woorden hopelijk laten we effectief een "poepje" ruiken .... al was het maar omdat Louisette (uiteindelijk) haar eerste solo start gaat nemen, hi,hi!
Vandaag alles volgens schema afgewerkt, we hebben toevallig zelfs een foutje gevonden in een "coupe circuit" (deze welke buiten aan capot staat) welke slecht contact gaf.... dit ging waarschijnlijk de (!) oorzaak worden van een volgende uitval tijdens race 3, dus alle geluk dat we dit tegenkwamen !
Waarschijnlijk oxidatie door regen of water bij reiniging.
Voor de rest is alles in orde, de bijkomende oliekoeler, de defecte schakelaars enz.....
Bugalfa, ja dit zou een optie kunnen zijn die Eran days op 11/05 maar heb zo'n schrik om tussen "minder ervaren deelnemers" te rijden, sommigen (niet allemaal, hoor, er zijn er echt goeien tussen ook) zijn echt duivels onvoorspelbaar in hun rijlijnen en rempunten.... je begrijpt me wel,hé als oude "rot" in 't racen.....
Als het voor ons donderdag niet uitkomt ( Ik denk dat ik een afspraak heb die dag) komen we die woensdag....maar voor slechts 1,5 uurtje trainwerk en terug huiswaarts om de mechaniek te sparen voor de race.
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote