Thread: Autofilms!
View Single Post
Old 17-05-2005, 15:52
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Ottooke
Van The Italian Job is ook een modernere remake. De oude vond ik toch nog steeds beter. Verder denk ik nog aan Days of Thunder, Bourne Identity en de Herbie films. Een andere film, maar wel met veel CGI is Michel Vaillant.
Inderdaad, die remake ken ik ook, maar het is maar een flauw afkooksel van't origineel. Al is het maar vanwege het gebrek aan Michael Caine. "You were only supposed to blow the bloody doors of!!!" Fantastisch!

Days of Thunder vond ik ook wel zijn momenten hebben. Vooral de eerste test van Cruise en de laatste race van de film vond ik zalig.

Met de Herbiefilms ben ik opgegroeid. Die ken ik ondertussen zo ongeveer wel van buiten. De Apollo 5000GT (Thorndyke Special) uit de eerste was wel machtig.

Michel Vaillant was op zich niet slecht, maar als jarenlange fan van de stripreeks was toch een beetje teleurgesteld in de uiteindelijke film .

Nu denk ik er ineens aan: de Taxi-trilogie! Vooral de eerste 2 waren bangelijk! Nog nooit was een 406 zo cool!