Thread: Autofilms!
View Single Post
Old 18-05-2005, 17:24
Boetzie's Avatar
Boetzie Boetzie is offline
De Paddock Rookie

Al een geluk dat we sennake nog hebben om Steve MQueen en z'n achtervolgingslegende staande de houde

Trouwens in de Bondfilm "At Your Majesty's Secret Service" figureert onder andere ene Gilbert Staepelaere en ook andere prominente rallypiloten uit die tijd wanneer Bond, vergezelt van zijn enige toekomstige echtgenote trouwens, op een plaatselijk ijsrace evenement terecht komt.

LE Mans, Grand Prix en Days of Thunder behoren hier tot de favorieten.
Ook een film, waarvan mij nu de naam even ontgaat, over het autoracen in amerika met o.a Elvis 'The King' was overlaatst nog op de beeldbuis te bewonderen.

Geen films misschien (hoewel ze het verdienen me dunkt) maar KNIGHTRIDER en THE A-TEAM brachten en brengen van tijd tot tijd nog enig achtervolgings spektakel. Michael Knight was in ieder geval mijn grote held vroeger!

En voor de echte maniaken: ALs je ooit "956 in Car" van Duke ergens tegenkomt, niet twijfelen, gewoon kopen!!!! Ongeveer een dik uur genieten hoe Derek Bell met de Rothmans Porsche 956 over de meest legendarische circuits (Le Mans, Spa, Fuji, oude Nürburgring) scheurt! Het wordt trouwens tijd dat ik hem zelf eens opnieuw aanschaf want om 1 of andere reden is hij een beetje versleten

"Great Things are done when Men and Mountain meet"

Last edited by Boetzie; 18-05-2005 at 17:31.
Reply With Quote