Thread: Autofilms!
View Single Post
Old 18-05-2005, 17:43
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Boetzie
Geen films misschien (hoewel ze het verdienen me dunkt) maar KNIGHTRIDER en THE A-TEAM brachten en brengen van tijd tot tijd nog enig achtervolgings spektakel. Michael Knight was in ieder geval mijn grote held vroeger!

En voor de echte maniaken: ALs je ooit "956 in Car" van Duke ergens tegenkomt, niet twijfelen, gewoon kopen!!!! Ongeveer een dik uur genieten hoe Derek Bell met de Rothmans Porsche 956 over de meest legendarische circuits (Le Mans, Spa, Fuji, oude Nürburgring) scheurt! Het wordt trouwens tijd dat ik hem zelf eens opnieuw aanschaf want om 1 of andere reden is hij een beetje versleten
Die jaren '80 reeksen waren ook wel leuk. Jammer genoeg ben ik net iets te jong om er mee opgegroeid te zijn, maar ik ben ze nu volop aan't ontdekken. Zo heb ik onlangs alle 4 seizoenen van Knight Rider kunnen bemachtigen op DVD, en daar geniet ik nog regelmatig van.

Ken je trouwens de reeks "Hardcastle & McCormick"? Dit was op een iets ouder publiek gerichte reeks waarin een gepensioneerde rechter en een ex-criminele racepiloot op misdadigers jaagden die door een procedurefout vrij werden gelaten. De wagen waarin ze zich verplaatste was een replica van een McLaren M6GT en een Corvette Stingray Roadster uit de jaren '60.

Wat "Incar 956" betreft, die kun je natuurlijk altijd bestellen bij Duke zelf. Het is inderdaad een echte aanrader. Pas uit trouwens, "Incar BTCC"!