View Single Post
Old 20-05-2005, 23:47
IlPrincipal's Avatar
IlPrincipal IlPrincipal is offline
De Paddock Rookie

Mijn vraag kwam zowel uit ongeloof als uit interesse. Momenteel rijd ik met een 911 carrera 3,2 van 1984. Ik kan alleen maar vergelijken met de Golfjes die op de Eran trackdays meerijden in Zolder en daar zijn er niet veel om zo te zeggen die de Porsches volgen.
Na 5 keer rijden durf ik ook te zeggen dat ik ze achter laat. Ik heb wel andere remklauwen en schijven gestoken en dikkere "veren" eigenlijk torsiestaven bij een Porsche. Voor de rest is hij dus standaard. Ik draai momenteel 2.00 op Zolder. Maar...alles voor een Porsche is zo duur en daarom overweeg ik om een Golf 2 GTI 16v te kopen. Ik heb enkele jaren geleden ook eens met mijn toenmalige Golf 2 GTI 8v op Zolder gereden. Die was ook standaard op een ophangingskit na. Dat was leuk maar ik miste de PK's die ik nu in de Porsche wel heb...Vooral bij het uitkomen van de bochten zijn de beschikbare PK's zo leuk. Daarom twijfel ik en vroeg ik naar jouw tijden op het circuit van Zolder.
Ik zou de Porsche durven verkopen indien ik voor veel minder geld evenveel fun kan hebben.
Weet je soms iets interessant te koop?