Ik wist niet dat er bij vraag 11 ook een val was

Maar ben er toch niet ingelopen. De naam van de wagen wist ik meteen, want die had ik enkele dagen voor ik deze vraag oplostte nog gewonnen met Gran Turismo 4, waar gamen ook al niet goed voor kan zijn

En vanaf dan was het heel snel opgelost. Ge kon de nationaliteit van de piloten nog op de foto zien, en dan bleef er nog maar 1 mogelijkheid over!
Dat er bij vraag 12 veel de mist in gingen, had ik dan ook wel verwacht

Bij het zien van de foto dacht ik meteen aan de busstop in Spa. Maar na even zoeken, stuitte ik al snel op een identieke foto, maar dus met die foute commentaar bij. Na dan nog eens een avondje (2 uurtjes ongeveer) te zoeken, was ik toch wel zeker dat het Spa was. Voor zover ik het circuit van Paul Ricard kende, was dat idd nogal vlak daar. En in mijn zoektocht stuitte ik dan op een foto die tijdens dezelfde race in de busstop genomen was, en daarop was de ziekenwagen ook te zien. Nog wat later (bij oplossen van volgende vragen) kwam ik er nog een foto tegen, daarop waren de reclamepanelen naast de baan te zien, zo was ik dus wel zeker.
Ook had ik wel nog wat moeite bij het vinden van de juiste benaming van de wagen. Eerst al voor de juiste nr (Brabham BT**), en dan daarna of het nu de 52 of de 52B was. Van die BT52 waren er niet al te veel foto's te vinden, blijkt dat ze ook maar 6 races met die wagen gereden hebben. Maar daar zaten zowel de GP in Spa als Paul Ricard tussen, dus daar konden we nog geen uitsluitsel doen.
Allesinds weer wat bijgeleerd, en vooral weer enkele interessante sites tegengekomen!