View Single Post
Old 05-06-2005, 20:51
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Van autosport.nl:

Quote:
Overigens rijden Van Lagen en teamgenoot Gommendy in mindere mate, al het hele seizoen met een schakelprobleem. Van Lagen: “Als ik opschakel, van drie naar vier, dan houdt ie een beetje in, alsof de auto stilvalt. Het lijkt dan net of ik geen benzine meer heb, maar dat is niet zo. Ik heb het elke ronde, mijn teamgenoot af en toe.” Van Lagen ergert zich aan het feit dat de organisatie van Renault hier niets aan doet, terwijl het team de problemen wel gemeld heeft. “Het is toch ongelofelijk dat een organisatie als Renault met honderdduizenden euro’s het niet voor elkaar krijgt om een goede auto te leveren. Waar zijn ze dan mee bezig?” Er valt wel wat te zeggen van het commentaar van de Nederlandse coureur. In Zolder kon bijvoorbeeld Colin Fleming na zijn botsing met Danielsson zijn auto niet herstellen, omdat Renault niet genoeg onderdelen voorhanden had. De weekeinden van de World Series by Renault ogen tot nu toe erg professioneel en strak geregeld, maar op dit gebied laat de organisatie echt wat steken vallen.
Is toch eigenlijk triest dat Renault dit niet op weet te lossen. Het is zo toch een gelijkheidsklasse die geen gelijjkheid heeft.
Reply With Quote