Thread: capirossi
View Single Post
Old 29-06-2005, 19:12
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by alain
Dat kon ie niet laten gebeuren en in de laatste bocht remde Capirossi zo laat ( hij plakte immers niet aan het wiel, er zat toch wel een meter of 15 tussen de twee ) en ramde Harada bij het insturen van de bocht. Harada uit de race, Rossi die enkele seconden achter de twee kemphanen reed, sleepte de overwinning in de wacht voor Capirossi en die werd WK. Ik heb in de moto's nooit eerder zo'n onsportief manoeuver gezien en zeker niet op zijn teamgenoot. Het bizarre is dat Capirossi niet gediskwalificeerd werd achteraf en zijn titel mocht behouden....
Herriner me het nog zoals gisteren.
Wat was ik pissed zeg. Wat een foute manoevre. Heel onsportief van hem en ook van Moto GP om hem geen straf op te leggen. Maar zelf een punten straf zou hem nog naar de titel geleden hebben aangezien Harada geen enkel punt had. DQ was voor mij toch het minste. Dit moet een hele bittere pil voor Harada geweest zijn. Hij was de oprechte champion in mijn ogen.
Capirossi, heb hem nooit echt gemogen en met die stoot liet hij iedereen zien wie hij was, "een slechte verliezer".

Reply With Quote